Sunday, January 22, 2006

Slow Down Week

It actually just finished - the Slow Down Week by Adbusters, Jan 16th-21st, 2006!

Slow Down Week is all about exploration and adventure, experimenting with new rhythms for a more enjoyable, fulfilling, interesting and meaningful life. Now, before you get too excited, take a second . . . relax. There's no need to start planning feverishly for your perfect week in the slow lane. Take it as it comes.

How many of us would feel the point Adbusters are making relevant?! I guess way toooo many :))

Wanna see more, CLICK HERE!!

3 comments:

Triin said...

heureka, kallis trukk!!
tere tulemast blogindusse!

millal Sa päriselt mulle külla tuled - seda ei asenda miski : )

Tru said...

:) ma ikka proovin!! Kuigi tundub, et pean kiirustama, muidu jõuad enne tagasi!
AGA...kui äkki juhtub, et tuleb idee ja -võimalus, siis ma arvan, et olen unstoppable ja kiman Hiinamaale välja :)))

PS. mul tuleb ülepäeviti idee maailma otsa rännata, aga reaalsuses saab seda ca kord aastas lubada :) - samas arvestades, et India-Bengali tuurist ka juba mitu aega möödas...ei välistaks võimalust, et ühel päeval mööda Hiina müüri tuian ;)

PPS. siis see traineeshipi-plaan veel - a noh arvestades, et aiesec afterall is a global organization, one never knows where she's gonna end up :)))

kallikalli, Triinikas!!!!

Triin said...

hihii aga enam pole asi selles, et aiesec is a global organisation, vaid selles, et trukk is a global babe! jään ootele!!! : )